I hverdagen

Forældresamarbejdet i hverdagen kan ses og mærkes ved at vi altid siger godmorgen, når vi kommer og farvel, når vi går - så vi sikrer at vi har set hinanden.

Det er også vigtigt at I fortæller os, hvis der er noget, I tænker, vi bør vide for at sikre at jeres barn får den bedst mulige dag i børnehaven eller vuggestuen. Det kan f.eks. være hvis weekenden har været fyldt op med aktiviteter og barnet måske derfor er træt eller hvis sutten er hængt på suttetræet. Det kan også være vi spørger jer og det er igen kun for at sikre det bedst mulige udgangspunkt for barnets dag hos os.

Vi er altid åbne for en dialog omkring jeres barns trivsel og udvikling, hvad enten det er noget, som kan klares i garderoben eller noget, som kræver en samtale, hvor tidspunktet for denne aftales.

råd til forældre