Øvrige samtaler

• Opstartssamtale: Se beskrives under fanen "Opstartssamtale"
  • 3-6 månederssamtale: Når jeres barn har gået hos os i noget tid, vil vi invitere jer til en samtale, hvor vi vil snakke om hvordan det går. Hvis jeres barn går i børnehave, vil vi også fortælle jer om hvordan sprogvurderingen af jeres barn, er gået - og hvis der er nogle udfordringer, hvordan vi så i fællesskab, kan lave en indsats, som vil hjælpe jeres barn. Måske har I også nogle spørgsmål eller undringer, som der ikke lige har været plads til at få spurgt om i hverdagen.
  • Trivselssamtale: Hvis vi, eller I, oplever at jeres barn har nogle udfordringer, har vi mulighed for at tilbyde jer en trivselssamtale. Her kan vi, i fællesskab, tale og reflektere over jeres barns udfordring, og sammen fastlægge en retning, som vi ønsker at forfølge i et forsøg på at hjælpe barnet. Denne type samtale vil I også bliv inviteret til, hvis vi har trivselsvurderet jeres barn til at ligge i gul eller rød position. (I Ringsted Kommune trivselsvurderes alle børn ud fra "røde-gule-grønne"-positioner 2 gange årligt)
  • Tværfagligt dialogmøde: